Βλέπετε να λείπει κάποιος από την αποψινή εικόνα του δελτίου του Μega; Σωστά είδατε. Λείπει ο Πρετεντέρης. Ψάξαμε το θέμα. Δεν πήγε ούτε στο ΒΗΜΑ το πρωί, παρότι η Πέμπτη είναι πολύ σημαντική μέρα για τις κυριακάτικες εφημερίδες. Ρωτήσαμε στο ΒΗΜΑ και μας είπαν ότι λείπει στο εξωτερικό σε δημοσιογραφικό συνέδριο. Στη Μάλτα.e-mail επικοινωνίας : veto300@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλιο