Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

»Ψωμιαδης: «Περναω την σταυρωση μου»

Αιχμές για πολιτική δίωξη άφησε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας ΤΑ ΝΕΑ Ως τον Άρειο Πάγο φέρεται αποφασισμένος να φτάσει ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, μετά την σε βάρος του καταδικαστική απόφαση που του επέβαλε τo Πενταμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης.«Περνάω το δράμα μου, την ...σταύρωσή μου. Αν καταδικαστώ θα ελευθερωθώ», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, αναφερόμενος στην ποινή φυλάκισης ενός έτους με τριετή αναστολή που του επιβλήθηκε, για την μείωση προστίμου σε πρατηριούχο υγρών καυσίμων.Mιλώντας σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ 99,5, o κ. Ψωμιάδης άφησε να εννοηθεί ότι εξετάζει την επόμενη πολιτική κίνησή του, χωρίς να αποκλείει ακόμη και την ίδρυση κόμματος.Ο κ. Ψωμιάδης άφησε υπόνοιες για πολιτική δίωξη και επισήμανε: «Από εμένα ξεκινά η κάθαρση και εύχομαι να συνεχιστεί. Να διωχθούν όλοι όσοι έχουν πάρει μίζες και έχουν καταχραστεί χρήματα του ελληνικού λαού».«Εγώ όμως δεν καταχράστηκα, αλλά τροποποίησα το πρόστιμο των 90.000 ευρώ για παράβαση 1.000 ευρώ, όπως έχω το δικαίωμα, βάσει του νόμου. Ο άνθρωπος έπαθε καρκίνο, έκλεισε το βενζινάδικο, έχει πεθάνει πια, κι εγώ ακόμα τραβιέμαι», σημείωσε.Ο περιφερειάρχης υπεραμύνθηκε της απόφασή του, λέγοντας ότι ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4626179

Δεν υπάρχουν σχόλια: