Κυριακή 17 Απριλίου 2011

»Στ’ απλυτα, στ’ απλυτα, Οµερ Βρυωνη

ΤΗΣ, ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ ΝΕΑ


ΜΕ ΛΕΝΕ ΠΕΓΚΥ που βγαίνει από το «Κυριακή» και πονάει η µέση µου! Η µέση µου, η µέση µου πονάει, µεσφάζει, µε σκοτώνει. Το κρακ το άκουσα πρώτη φορά όταν έσκυψα να βγάλω τα άπλυτα της κόρης µου απ’ τη βαλίτσα. Γιατί εµένα αυτό είναι το επάγγελµά µου. Αλλοι είναι γιατροί, άλλοι πυρηνικοί φυσικοί, άλλοι ελαιοχρωµατιστές. Εγώ... ανοίγω βαλίτσες, βάζω πλυµένα και βγάζω άπλυτα. Από τότε που θυµάµαι τον εαυτό µου. Γιατί εγώ τον θυµάµαι, ο εαυτός µου µε ξέχασε, καλή του ώρα εκεί που είναι… Βγάζω άπλυτα. Τα πλένω. Τα σιδερώνω. Βάζω τα πλυµένα. Φεύγουν. Γυρίζουν. Βγάζω άπλυτα. Τα πλένω. Τα σιδερώνω. Βάζω τα πλυµένα. Η µέση µου! Η µέση µου θα µε πεθάνει, αν δεν τη σκοτώσω πρώτα εγώ! Σ’ αυτότο σπίτιόλοι λείπουν! Ο άντρας µουείναι εµπορικός αντιπρόσωπος – επισήµως. Ανεπισήµως έχει γκόµενα στον ∆οµοκό. Φεύγει, έρχεται, βάζω πλυµένα, βγάζω άπλυτα. Ο γιος µου διορίστηκε στα Φιλιατρά, η κόρη µου σπουδάζει στα ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4627032

Δεν υπάρχουν σχόλια: