Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

»Ποπη Διαμαντακου εναντιον Real Housewifes

ΔΕΙΤΕ: Τις δηλώσεις της τηλεκριτικού για το ριάλιτι

Άστραψε και βρόντηξε η Χριστίνα Παπά στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλά» μ αυτά που είπε η τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου. Η δεύτερη κατακεραύνωσε το ριάλιτι με τις νοικοκυρές λέγοντας πως και οι έξι γυναίκες, των οποίων τη ζωή παρακολουθούμε, είναι πληκτικές, αδιάφορες με αποτέλεσμα το Real Housewives να είναι ένα πρόγραμμα χωρίς ...

ενδιαφέρον.

Πιο συγκεκριμένα, η τηλεκριτικός είπε «δεν μπόρεσα να βρω τον παραμικρό λόγο που η ζωή των έξι αυτών κυριών, θα μπορούσε να προκαλέσει ενδιαφέρον. Από πού να πρωτοξεκινήσω δεν ξέρω. Από την κακόγουστη δήλωση της μίας εξ αυτών Χριστίνας Παπά , η οποία δήλωσε πως ξοδεύει πολλά λεφτά σε ρούχα και καλλυντικά και πως αν δεν ξόδευε θα είχε πολύ περισσότερα; Δηλώσεις την περίοδο που υπάρχουν πάνω από 1 εκατομμύριο άνεργοι στη χώρα».

Αυτό φαίνεται να ενόχλησε τη Χριστίνα Παπά, η οποία θέλησε να απαντήσει στη γνωστή τηλεκριτικό «Καταρχήν εγώ ποτέ δεν είπα πως αν δεν ξόδευα τόσα χρήματα θα είχα περισσότερα και κατά δεύτερον τα λεφτά που ξοδεύω δεν τα κλέβω από κανένα. Είναι λεφτά που τα έχω δουλέψει. Εγώ δουλεύω από δεκαοχτώ χρονών για να τα βγάλω πέρα. Τώρα όσον αφορά τα άλλα που είπε η κυρία Διαμαντάκου για την επίδειξη πλούτο θέλω να της πω πως δεν μπορεί να ξέρει τις οικονομικές εκκρεμότητες που μπορεί να έχω. Μεγαλώνω μόνη μου ένα παιδί και καλύπτω τις οικονομικές εκκρεμότητες που έχει».
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


http://www.newsbeast.gr/media/arthro/136350/popi-diamadakou-enadion-real-housewifes/


Δεν υπάρχουν σχόλια: