Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

»Casting πατατας, οι μπαμιες και ο… «Μπαμιας»

Βίκτωρ Βλαχογιάννης http://www.aixmi.gr/index.php/casting-patatas-bamies-kai-bamias/


Ο Παναγιώτης μπήκε φουριόζος στο μανάβικο του κυρ- Γιώργου… Δεν είμαι από τους συχνούς επισκέπτες στο μικρο μαγαζάκι της γειτονιάς, αφού η δουλειά μου δεν μου αφήνει καθόλου περιθώρια να ασχοληθώ με τα “ώνια” και έτσι τα έχει αναλάβει- και αυτά – η γυναίκα μου. Σήμερα όμως είχε... απεργία…
- Κυρ Γιώργο βάλε δυο κιλά μπάμιες και γρήγορα, είπε ο Παναγιώτης προκαλώντας δυσφορία στους υπόλοιπους τρεις πελάτες που περιμέναμε.
- Γιατί έτσι βιαστικός Παναγή; Ρώτησε ο Στέλιος καθηγητής μαθηματικών στο γυμνάσιο.
- Απ’ ότι καταλαβαίνω δεν έχεις το φαγητό στη φωτιά ακόμα, και δεν έχεις μόνο εσύ δουλειές, πρόσθεσε η Μαρία, συνδικαλίστρια δημόσιος υπάλληλος και μόνιμη υποψηφία δημοτική σύμβουλος.
- Συγνώμη, είπε με απολογητικό ύφος ο Παναγιώτης. Αλλά σε μιάμιση ώρα έρχεται η γυναίκα μου, και θέλω να είναι έτοιμο το σχέδιό μου.
- Ποιο σχέδιο; Ρώτησε ο μανάβης θέλοντας να αποσαφηνίσει μια απορία που είχαμε όλοι μας.
- Θέλω να της ετοιμάσω μπάμιες όπως τις κάνει η μανούλα μου.
- Μπράβο σου που σκέφτεσαι τη γυναίκα σου αλλά για ποιο σχέδιο μιλάς, ρώτησε πάλι η Μαρία.
- Ελπίζω ότι μόλις παρουσιάσω τις μπάμιες όπως τις φτιάχνει η μανούλα μου θα με επιστρέψει πίσω όπως στη διαφήμιση…
Τα γέλια έσπασαν τον πάγο μέσα στο μανάβικο του κυρ-Γιώργου…
- Πολύ καλό, πετάχτηκε ο Μανωλάκης 22 χρονών ανεψιός του μανάβη που τον βοηθούσε μέχρι να βρει κάποια άλλη δουλειά και μέχρι εκείνη την ώρα παρακολουθούσε χωμένος σε κάτι σακιά με πατάτες.
- Μόνο η Μαρία έμεινε ανέκφραστη και όταν μίλησε ήταν περισσότερο θυμωμένη από πριν
- Η διαφήμιση αυτή θα έπρεπε να απαγορευτεί και να υπάρξουν ποινικές κυρώσεις στην εταιρεία. Είναι ντροπή και όνειδος για τον πολιτισμό μας. Στερεί από την γυναίκα κάθε ανθρώπινη αξία και αξιοπρέπεια. Την μετατρέπει σε ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.aixmi.gr/index.php/casting-patatas-bamies-kai-bamias/



Δεν υπάρχουν σχόλια: