Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

»Σαν 25η ενα πραµα…

ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ ΝΕΑ

ΕΜΕΙΣ ΦΕΤΟΣ την 25η Μαρτίου γιορτάζουµε ότι κάτι κύριοι θα µας δώσουνε λεφτά. Ετσι έχω καταλάβει εγώ απ’ τον µπαµπά µου. Εχω µπερδευτεί λίγο γιατί πέρσι γιορτάζαµε κάτι µε τους Τούρκους. Και η γιαγιά µου έλεγε «µην ξεχάσουµε τη Λίτσα, οι Βαγγέληδες γιορτάζουν σήµερα». Κι εγώ δεν ήξερα ότι τη Λίτσα τη... λένε Βαγγέλη. Κι όταν της είπα «χρόνια πολλά κυρία Βαγγέλη» εκείνη θύµωσε. Και η γιαγιά µου µού έδωσε µια µπούφλα. Φέτος, όµως, ο κύριος Παπανδρέου την 25η Μαρτίου θα πάει να ζητήσει λεφτά από τους Γερµανούς. Και µαζί του θα πάρει τον Παλαιών Πατρών Γερµανό που είναι δικός τους και ξέρει τη γλώσσα. Αλλά δεν τον άφησε να πάρει µαζί του το λάβαρο της Επανάστασης. Γιατί το βάλανε στο πλυντήριο σε λάθος πρόγραµµα κι ήρθε κι έγινε το λάβαρο «ρούχα µαζί που πλύθηκαν κι έχουνε γίνει ροζ». Και µε ροζ λάβαρο κανένας δεν σε παίρνει στα σοβαρά! Και ο κύριος Παλαιών Πατρών Γερµανός θα δώσει το χεράκι στην κυρία Μέρκελ και θα τη ρωτήσει ευ γενικά: – Κυρία, κυρία, µας δίνετε λίγα λεφτάκια; Και η κυρία Μέρκελ θα του πει: – Τόσα δισ. που σας δώσαµε τι τα κάνατε; Και ο Παλαιών Πατρών Γερµανός θα ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4624118

Δεν υπάρχουν σχόλια: