Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

»Τα ελλειΜΜατα θα τα πληρωσει ο Περισσος ή η ΚουΜουνδουρου;

ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΝΕΑ

Ποιητής δεν είµαι και πολύ περισσότερο δεν είµαι ούτε φιλοδοξώ να γίνω ποιητής εκ του προχείρου... µε όλα τα συµπαροµαρτούντα. Τρέφω όµως απεριόριστο σεβασµό στους ποιητές και στην τέχνη τους, αυτή την καταπληκτική άνεση που έχουν να στριµώχνουν λέξεις, τη µια δίπλα στην άλλη, ίδιες ψηφίδες, και πότε να δηµιουργούν εικόνες και πότε να... περιγράφουν συναισθήµατα. Σπουδαίο χάρισµα. Μη σου πω ότι ζηλεύω κιόλας που εγώ δεν το διαθέτω. Που χρειάζοµαι µια ολόκληρη εφηµερίδα, ας πούµε, για να περιγράψω µε παραδείγµατα και περιστατικά όσα ο Σεφέρης είπε µε οκτώ λέξεις, σε µια αράδα – το ανεπανάληπτο «όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα µε πληγώνει». Κοινωνία τσαµπατζήδων Ο Σεφέρης δεν υπάρχει πια, ο Ελύτης επίσης, ένας ακόµη σπουδαίος ποιητής ο Τάκης Βαρβιτσιώτης πέθανε κι αυτός πρόσφατα, κι εγώ είµαι πολύ θυµωµένος. Πολύ όµως. Μ’ αυτά που συµβαίνουν γύρω µας, και που δείχνουν ότι πολλοί από µας τίποτε δεν έχουµε καταλάβει για το πού βρισκόµαστε. Θυµώνω µε τους λεβέντες αυτούς που τάχα µου διαµαρτυρόµενοι για τις αυξήσεις των εισιτηρίων (των πιο φτηνών σε όλη την Ευρώπη, πρέπει να επισηµάνω, και δεν ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4616686

1 σχόλιο:

Κλεάνθη είπε...

Κε Παπαχρήστο, σας λυπάμαι, γιατί αισθάνεστε έτσι. Μην τα βάζετε με τον κόσμο τάχα οτι είμαστε τζαμπατζήδες. Κοιτάχτε λίγο γύρω σας στην βουλή να τους βρήτε. Επίσης έχουμε τα οικονομικότερα εισητήρια, αλλά δεν μας λέτε τους μισθούς των υπολοίπων ευρωπαίων ή τις παροχές του κράτους προς τον πολίτη. Μας τα κρύβετε εντέχνως.