Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

»Κορυφαιος ολων ο Messi.

Για δεύτερη σερί χρονιά ο μάγος της μπάλας Λιονέλ Μέσι αναδεικνύεται κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου αφήνοντας πίσω του τους Ινιέστα και Τσάβι. Ο Μέσι έγινε ο πρώτος μετά τον Ρονάλντο που κατέκτησε για δεύτερη φορά το βραβείο, αφήνοντας πίσω τον Ινιέστα που είχε επιτυχημένη χρονιά με την Εθνική Ισπανίας και που πέτυχε το χρυσό γκολ στον τελικό..

Ο Μέσι δήλωσε κατά την παραλαβή του βραβείου από τον ...Πεπ Γκουαρντιόλα: "Δεν περίμενα να κερδίσω. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, είναι μια ξεχωριστή μέρα για μένα. Θέλω να μοιραστώ αυτό το βραβείο με...
όλους τους φίλους και τους συμπαίκτες μου, χωρίς τους οποίους δεν θα βρισκόμουν εδώ, όπως επίσης με την οικογένειά μου και τους φιλάθλους της Μπαρτσελόνα."

Απο προπονητές κορυφαίο αναδείχθηκε ο Μουρίνιο. Η κατάκτηση του τρεμπλ με την Ίντερ ήταν αυτή που έπαιξε καθοριστικό ρόλο.. Δεύτερος ήταν ο Βιθέντε Ντελ Μπόσκε και τρίτος ο Πεπ Γκουαρντιόλα.

Κατά την παραλαβή του βραβείου ο Πορτογάλος είπε: "Δεν τα κατάφερα μόνος μου. Ό,τι πέτυχα ήταν με την υποστήριξη των παικτών και της ομάδας μου. Ευχαριστώ όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους."



http://www.trelokouneli.gr/2011/01/messi.html



Δεν υπάρχουν σχόλια: