Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

»Μα Eurovision, κυρΙα ΚονιΟρδου Μου;

Της ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ ΝΕΑ


«Μακάρι να µπορέσω κι εγώ να προσφέρω στο θέµα της Eurovision! Ωστόσο, ο χρόνος είναι πιεστικός και δεν νοµίζω να µας επιτρέψει, φέτος τουλάχιστον, να προσφέρουµε κάτι. Ευχαρίστως να πω τη γνώµη µου, αν µου ζητηθεί, αλλά δεν πιστεύω ότι, όπως έχουν τώρα τα πράγµατα, θα µπορέσω να ασχοληθώ µε το ζήτηµα. Μακάρι να συµβάλουµε κι εµείς σ’ αυτήν την προσπάθεια του χρόνου!». Λυδία Κονιόρδου, µέλος του Δ.Σ. της... ΕΡΤ ΚΥΡΙΑ ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ ΜΟΥ, πείτε µου, σας παρακαλώ, εµάς που σας είχαµε κορόνα στο κεφάλι µας. Εµάς που σας παίρναµε το κατόπι από Επίδαυρο σε Ηρώδειο κι από Λυκαβηττό σε Μέγαρο. Εµάς που – όταν ανακοινώθηκε η συµµετοχή σας στο Δ.Σ. της κρατικής, είπαµε πως – όσο να πεις – ένα αεράκι θα φυσήξει, µια φρεσκάδα θα ποτίσει τον µουχλιασµένο µανδύα του κοιµισµένου γίγαντα! Μια νέα πρόταση, ένα όραµα, µια κατάθεση ψυχής και σκέψης! Κι έρχεστε τώρα εσείς – ιέρεια πράµα – και µιλάτε για «συµβολή», «προσφορά», «προσπάθεια»; Πού τα είδατε όλα αυτά; Πείτε µου, εξηγήστε µου, µήπως είµαι σε λάθος κανάλι; Σε λάθος ζώνη; Σε λάθος χώρα; Προσπάθεια και συµβολή σε τι, καλή µου γυναίκα; Να κάνεις το «τίποτα» «κάτι»; Κυρία Κονιόρδου µου, όσα ριαλιτόπαιδα και να διαγωνιστούν, όσα φτερά και πούπουλα να ραφτούν, το «τίποτα» θα παραµείνει «τίποτα»! Και εσείς ΕΙΔΙΚΑ αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζετε, από την πλούσια θεατρική σας θητεία! ΞΕΡΩ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΌ ΑΝΤΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ: διαφηµίζεται η Ελλάδα! Ναι-αι; Σοβαρά; Η χώρα µας συµµετέχει 36 ολόκληρα χρόνια. Τα οφέλη µας µπορεί να µου τα απαριθµήσει κάποιος; Τα χαΐρια µας µπορεί να µου τα πει; Τι κερδίσαµε, εκτός από άπειρες ώρες τηλεοπτικού χρόνου στις εκποµπές που εντρυφούν στον «θεσµό»; Πόσο είναι το ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4613184

Δεν υπάρχουν σχόλια: