Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

»Βικυ Χατζηβασιλειου-Το «Νησι», το συμβολαιο της και μια επιεικης αυτοκριτικη!

«Το 2010 μου αφήνει την αίσθηση ότι δούλεψα πολύ. Βέβαια πιστεύω ότι αυτό εκτιμήθηκε αρκετά» ομολογεί σε συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Βίκυ Χατζηβασιλείου. «Στην εκπομπή είμαι πάντα ο εαυτός μου. Αυθεντική στις πράξεις και στα συναισθήματά μου» συμπληρώνει η παρουσιάστρια της εκπομπής του Alpha «Πάμε πακέτο». Σε ό,τι αφορά τις πρόσφατες δηλώσεις της για «Το Νησί» οι οποίες προκάλεσαν... πολλά σχόλια, διευκρίνισε: «Δεν έχω δει κανένα επεισόδιο, μόνο κάποια αποσπάσματα από την αναπαραγωγή των άλλων εκπομπών. Μου δημιουργεί ένα βαρύ συναίσθημα. Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Σέβομαι τη σειρά και την θεωρώ μια εξαιρετική παραγωγή με εκπληκτικό καστ και ασύλληπτες ερμηνείες. Απλώς είναι δυσάρεστο θέμα. Είναι μια σειρά που σε προβληματίζει και σου δημιουργεί δυσάρεστα συναισθήματα». Στην ερώτηση του «Λοιπόν» αν της έγινε μείωση αποδοχών, απάντησε: «Δεν έχω υπογράψει πρόσφατα συμβόλαιο αλλά πριν από έναν χρόνο. Τον περασμένο Μάρτιο έγινε η ανανέωση του συμβολαίου μου. Έγιναν μειώσεις στο μπάτζετ της εκπομπής» είπε και τόνισε αμέσως μετά ότι το «Πάμε πακέτο» θα συνεχιστεί και του χρόνου. http://www.yupi.gr/gossip/c24485/Biky_Xatzhvasileioy.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: