Περιοδικά και εφημερίδες σημειώνουν τη μεγαλύτερη πτώση στις διαφημίσεις. Κάτι που οδηγεί μοιραία στη σκληρή πολιτική των περικοπών, της πίεσης για απολύσεις εργαζομένων κλπ. Ακόμα και οι κρατικές διαφημίσεις, δεν δίνουν ανάσα στα έντυπα που κουβαλάνε ζημιές και οφειλές. Πολλοί κάνουν λόγο για επερχόμενη συρρίκνωση του αριθμού των φύλλων που κυκλοφορούν στα περίπτερα, αφού η βιώσιμότητά τους εξαρτάται κυρίως από τη διαφήμιση. Στη Βρετανία οι διαφημιστές διαθέτουν περισσότερα... χρήματα για διαφήμιση στο διαδίκτυο, απ' ό,τι ακόμη και στην τηλεόραση. Πόσο απέχει η ελληνική διαφημιστική αγορά από το να περάσει σε αντίστοιχη κίνηση, πιστεύετε; Το "χαστούκι", για την ώρα, το τρώνε οι εφημερίδες και τα περιοδικά....
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ο Ν. Σοφιανός! Σχέδιο νοθείας στις εκλογές του ΕΒΕΑ...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου